Ziņa
Projekta gaitas atskaite: 2024. gada maijs – 2024. gada jūlijs
2024. gada 24. maijā Latvijas Universitātē norisinājās svinīgs indukcijas gada noslēguma pasākums projektā “Indukcijas gada ieviešana pedagogu sagatavošanas studiju programmās”, pulcējot pirmos projekta dalībniekus, kas atbalstu jaunajiem skolotājiem saņēma 2023./2024. mācību gadā. Noslēguma pasākumā dalībnieki saņēma apliecības par profesionālās kompetences pilnveides programmu apguvi.
No 2024. gada 17. jūnija līdz 15. jūlijam norisinājās pedagogu sagatavošanas studiju programmu absolventu pieteikumu iesniegšana atbalstam otrajā projekta gadā, lai nodrošinātu absolventu tālāku iekļaušanos izglītības iestādes vidē un veicinātu palikšanu pedagoga profesijā.
Ar indukcijas gada atlases komisijas sēdes protokola lēmumu atbilstoši Nolikumam par indukcijas gada dalībnieku atlasi Eiropas Sociālā fonda Plus projekta “Indukcijas gada atbalsts jaunajiem pedagogiem pēc skolotāja kvalifikācijas iegūšanas” atlases nosacījumiem, komisija nolēma apstiprināt atbalsta saņemšanu un piešķirt mērķstipendijas 110 jaunajiem skolotājiem. Dalībnieku pieteikumi saņemti no dažādiem Latvijas novadiem – vislielākā aktivitāte ir no Rīgas valstspilsētas – 27% no visiem dalībniekiem un Kurzemes novadiem – 16%. Projekta atbalstu saņems arī dalībnieki no Rēzeknes, Daugavpils un Jūrmalas valstspilsētām, Jelgavas, Mārupes, Valmieras, Madonas, Dobeles, Balvu, Smiltenes, Bauskas, Saulkrastu, Ludzas, Ogres, Ropažu, Gulbenes, Aizkraukles, Siguldas, Cēsu, Ķekavas, Krāslavas un Jēkabpils novadiem.
Eiropas Sociālā fonda Plus projektu “Indukcijas gada atbalsts jaunajiem pedagogiem pēc skolotāja kvalifikācijas iegūšanas” (Nr. 4.2.2.7/1/23/I/001) īsteno projekta vadošais partneris Latvijas Universitāte un projekta partneri Daugavpils Universitāte, RTU Liepāja, Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmija, Jāzepa Vītola Latvijas Mūzikas akadēmija, RSU Latvijas Sporta pedagoģijas akadēmija. Projekta mērķis ir sniegt indukcijas gada atbalstu pedagoģijas studiju absolventiem pirmajā gadā pēc studiju pabeigšanas, lai nodrošinātu viņu tālāku iekļaušanos izglītības iestādes vidē un veicinātu palikšanu skolotāja profesijā.