Ziņa

© Foto: Toms Grīnbergs, Latvijas Universitātes Komunikācijas un inovāciju departaments

Latvijas Universitātes (LU) doktoranti un jaunie zinātnieki ir aicināti februārī piedalīties Koprakstīšanas sesijās, lai vienlaicīgi strādātu pie savām zinātniskajām publikācijām tiešsaistē.

Koprakstīšanas sesijas norisināsies 2024. gada 9. februārī un 16. februārī no plkst. 9.00 līdz plkst. 11.00, 22. februārī un 29. februārī no plkst. 15.00 līdz plkst. 17.00.

Koprakstīšanas sesija ir tiešsaistes tikšanās doktorantiem un jaunajiem zinātniekiem divu stundu garumā. Sesijas sākumā iecerēts, ka katrs dalībnieks izvirza sev mērķi, ko ir iecerējis paveikt savas zinātniskās publikācijas sagatavošanas procesā konkrētās tikšanās laikā. Turpinājumā notiek divi rakstīšanas cēlieni, katrs 45 minūšu garumā, ar īsu piecminūti atslodzei. Sesijas noslēgumā tās dalībnieki dalīsies viens ar otru paveiktajā un tālākajos zinātniskās publikācijas sagatavošanas soļos.

Sesijā ir aicināts piedalīties ikviens Latvijas Universitātes doktorants vai jaunais zinātnieks neatkarīgi no pārstāvētās zinātņu nozares. Lai piedalītos Koprakstīšanas sesijā, interesenti ir aicināti pievienoties ZOOM sesijai šeit: https://lu-lv.zoom.us/j/4107481235

Iniciatīva, ko īsteno Latvijas Universitātes Studiju attīstības un pārvaldības pilnveides programma, ir daļa no jaunā doktorantūras modeļa izveides un ieviešanas Latvijas Universitātē. Pašlaik turpinās arī darbs pie LU Doktorantūras skolas izveides un jaunā doktorantūras modeļa ieviešanas.

Share

Related Content

Aizvadīts pirmais zinātnisko publikāciju rakstīšanas retrīts doktorantiem
07.03.2023

Aizvadīts pirmais zinātnisko publikāciju rakstīšanas retrīts doktorantiem

Aicina uz tiešsaistes diskusiju “No Mg. par Dr.: doktorantūra tuvplānā”
16.06.2022

Aicina uz tiešsaistes diskusiju “No Mg. par Dr.: doktorantūra tuvplānā”

Aicina piedalīties apmācībās par doktorantūras organizāciju un vadību un pētījumu metodoloģiju
21.05.2020

Aicina piedalīties apmācībās par doktorantūras organizāciju un vadību un pētījumu metodoloģiju