Ziņa

Foto: (c) Pixabay.com

Latvijas Universitāte (LU) kopā ar Tallinas Universitāti un Viļņas Ģedimina Tehnisko universitāti īsteno Erasmus+ projektu “Vadošās universitātes – pārmaiņu veicinātāji” (Leading universities – catalysts for change) jeb CATCHANGE, kurā paredzēts radīt dizaina domāšanas profesionālās pilnveides kursu Latvijas Universitātes mācībspēkiem.

Lai kursa saturs un forma mūsdienīgā veidā precīzāk atbilstu LU mācībspēku vēlmēm un vajadzībām, projekta izpētes posma ietvaros projekta īstenotāji vēlas izzināt tās, aicinot mācībspēkus piedalīties interaktīvā dizaina domāšanas darbnīcā.

Dizaina domāšanas darbnīcas laikā notiks domu un ideju apmaiņā par to, kā studiju procesā vieglāk izmantot jaunas mācību metodes.

Darbnīca norisināsies trešdien, 12. janvārī, no plkst. 9.30 līdz plkst. 11.00 Zoom platformā. Darbnīcu vadīs projekta pārstāve Signe Adamoviča. Pasākums notiks latviešu valodā.

Interesenti ir aicināti reģistrēties darbnīcai līdz šī gada 11. janvārim, aizpildot anketu šeit: docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSd6fl3h7LQamMnHfWo1NN3wvy9BoltYkWktVNu3FmxQghcd5A/viewform . Pēc reģistrēšanās saņemsiet e-pastā Zoom piekļuves saiti darbnīcai.

Projekta "Leading universities -– catalysts for change (CATCHANGE)" mērķis ir izstrādāt trīs profesionālās pilnveides kursus "Akadēmiskā vadība", "Dizaina domāšanas prasmes", kā arī izstrādāt motivācijas sistēmu mācībspēkiem. Tajā piedalās visu trīs Baltijas valstu vadošās augstskolas – Latvijas Universitāte kā projekta koordinators, kā arī Tallinas Universitāte un Viļņas Ģedimina Tehniskā universitāte kā projekta partneri. Projekts tiek īstenots pateicoties Erasmus+ programmas finansējumam.

   

Share

Related Content

Aicina uz projekta CATCHANGE noslēguma meistardarbnīcu par dizaina domāšanu
07.02.2023

Aicina uz projekta CATCHANGE noslēguma meistardarbnīcu par dizaina domāšanu

Notiks projekta CATCHANGE meistardarbnīca dizaina domāšanā
24.01.2023

Notiks projekta CATCHANGE meistardarbnīca dizaina domāšanā

LU mācībspēkus aicina piedalīties aptaujā par tehnofobiju
14.01.2022

LU mācībspēkus aicina piedalīties aptaujā par tehnofobiju