Ziņa
Līdz ar pandēmijas sākšanos un straujo decentralizāciju liela sabiedrības daļa pamet pilsētu, lai dotos uz vietām, kur nav drūzmas. Cilvēku migrācija Covid-19 dēļ pozitīvi ietekmē reģionālo attīstību, palīdzot jau esošo reģionālo profesionāļu bāzi papildināt ar spēcīgiem, zinošiem un moderniem profesionāļiem. Kādas karjeras iespējas pieejamas cilvēkiem, kuri pandēmijas ietekmē nolēmuši pārvākties vai atgriezties Kurzemē? Kā reģionālā attīstība un vide mums apkārt ir saistīta ar mūsu izaugsmes iespējām? Un kādu lomu tajā ieņem izglītība?
Par šiem un citiem jautājumiem diskutēs Helēna Vecenāne, Liepājas Universitātes 2. līmeņa profesionālās augstākās izglītības studiju programmas „Skolotājs” direktore, Maija Ignatova, Oskara Kalpaka Liepājas 15. vidusskolas ģeogrāfijas skolotāja, Jānis Vilnītis, Liepājas domes priekšsēdētājs, un Artis Daugins, „Blue Shock Race” dibinātājs un vadītājs. Diskusiju vadīs Kārlis Kravis, nodibinājuma “Iespējamā misija" direktors.
Šī diskusija būs noslēdzošā no četru pasākumu cikla, un tajā būs iespēja iegūt vērtīgu informāciju par aktuālajiem izaicinājumiem izglītībā un to iespējamiem risinājumiem katra reģiona kontekstā: Vidzemē, Zemgalē, Latgalē un Kurzemē. Seko līdzi un uzzini arī par citiem plānotajiem pasākumiem: www.facebook.com/macitspeks/events.
Par projektu „Mācītspēks”
Jauno skolotāju izglītības projekta „Mācītspēks” mērķis ir spējīgu un motivētu dažādu jomu profesionāļu piesaiste skolotāja darbam, nodrošinot nepieciešamo izglītību un praktiskās mācības. Projektā „Mācītspēks” tiek sniegta iespēja 100 atlasītiem kandidātiem viena studiju gada laikā iegūt pedagoga kvalifikāciju un otra gada laikā turpināt profesionāli pilnveidoties, lai kļūtu par skolotāju kādā no Latvijas skolām. Vairāk par projektu un pieteikšanās procesu: www.macitspeks.lv.
Projektu īsteno Latvijas Universitāte, Liepājas Universitāte, Daugavpils Universitāte un nodibinājums „Iespējamā misija”, to pārrauga Izglītības un zinātnes ministrija. Projekts „Mācītspēks” tiek īstenots Eiropas Sociālā fonda līdzfinansētā projekta Nr. 8.2.1.0/18/I/004 „Latvijas Universitātes inovatīvas, pētniecībā balstītas studiju virziena „Izglītība un pedagoģija” studiju programmas” un otrā līmeņa profesionālās augstākās izglītības programmas „Skolotājs” licenču ietvaros.